YOU'RE READING

Pilvo riebalai – grėsmė sveikatai: būdai, kaip jų atsikratyti

2019-12-3

Pilvo riebalai – grėsmė sveikatai: būdai, kaip jų atsikratyti

Ne paslaptis, kad dauguma moterų visame pasaulyje nori turėti liauną it vapsvos liemenį. Visais laikais žmonės siejo liekną taliją su patraukliomis moterimis. Be to, tyrimai atskleidė, jog daugumai vyrų patrauklios moterys, turinčios liekną liemenį. Tačiau tiek moteris, tiek ir vyrus kamuoja ta pati problema – pilvo riebalai.

Pilvo riebalai – tai pilvo ir aplinkinėse srityse susikaupęs riebalinis sluoksnis. Tačiau jie ne tik neleidžia gražiai atrodyti, bet ir kelia pavojų žmogaus sveikatai, nes jų kaupimasis dažniausiai lemia antsvorį ir nutukimą, o šios būklės yra dar rimtesnes ligas sąlygojantys faktoriai. Per didelis pilvo riebalų kiekis padidina širdies ligų, aukšto kraujospūdžio, insulto, antro tipo diabeto ir kitų ligų riziką.

Tačiau kodėl jie kaupiasi? Egzistuoja nemažai priežasčių, kas skatina kauptis riebalus pilvo srityje. Bet vienos pagrindinių yra šios:
1. Netinkama mityba;
2. Nepakankamas fizinis aktyvumas;
3. Stresas;
4. Genetika;
5. Nekokybiškas miegas;
6. Žalingi įpročiai – alkoholio vartojimas ir rūkymas.

Taip pat kaip vieną iš riebalų kaupimosi pilvo ir kitose srityse veiksnių galima išskirti ir amžių. Juk perkopus trečią dešimtį medžiagų apykaita organizme apskritai sulėtėja. Ir jei šis faktas ignoruojamas ir nepakoreguojami mitybos bei gyvenimo būdo įpročiai, per ateinantį dešimtmetį kūno masė vidutiniškai gali padidėti 10% (papildomai priaugama apie 5-8kg).

Net neabejojame, jog siekdami turėti liauną taliją dauguma tikrai esate išbandę alinančias treniruotes, griežtas ir nesubalansuotas dietas, badavimą bei kitus įvairius lieknėjimo būdus, kurie galbūt nepateisino lūkesčių ir neatnešė pageidaujamo rezultato, o galbūt ir rimtai galėjo pakenkti jūsų sveikatai. Tačiau kaip galima efektyviai ir nekenkiant sau atsikratyti papildomais kilogramais, kad turėtumėte norimas kūno linijas? Pasistenkite vadovautis keliais iš šių patarimų:
1. Valgykite subalansuotą maistą. Sveika mityba ypač padeda atsikratant nereikalingų kilogramų. Reikėtų vengti cukraus, baltos duonos, miltinių gaminių, apdoroto, greito ir riebaus maisto. Gerokai padidinkite vaisių ir daržovių kiekį racione, taip pat rinkitės liesųjų baltymų ir kompleksinių angliavandenių turintį maistą.
2. Reguliariai užsiimkite fizine veikla. Juk nejudrus gyvenimo būdas gali prišaukti sveikatos sutrikimų ir, be abejo, prisidėti prie svorio augimo. Kasdienė vos 30 minučių lengva mankšta leis jums jaustis geriau, energingiau, sumažinti streso lygį bei padės kovoti su antsvoriu. Atminkite, fizinės veiklos efektyvumas geriausiai pasiekiamas, kai intensyvios kardiotreniruotės derinamos su jėgos reikalaujančiais ir ištvermę ugdančiais pratimais.
3. Venkite įtampą keliančių situacijų. Pastoviai patiriant stresą ilgainiui ima augti svoris. To priežastis yra vadinamasis streso hormonas kortizolis, kuris kelia apetitą. O papildomai suvartotas kalorijas paverčia pilvo ir kitų sričių riebalais. Stenkitės praktikuoti streso mažinimo metodus, tokius kaip jogą ar meditaciją.
4. Gerai išsimiegokite. Miego kokybė turi įtakos bendrai žmogaus savijautai ir sveikatai. Jo stygius gali iššaukti įvairius negalavimus bei svorio augimą. Juk esant nuolatiniam neišsimiegojimui gali atsirasti tam tikri nesveikos mitybos įpročiai.
5. Atsisakykite žalingų įpročių. Rūkymas ir alkoholio vartojimas net mokslininkų įvardijami kaip netiesioginiai riebalų kaupimąsi lemiantys veiskniai. Todėl meskite rūkyti ir vartoti alkoholinius gėrimus, nes jie sąlygoja ne tik riebalų kaupimąsi pilvo srityje, tačiau ir kitas visiems puikiai žinomas sveikatos problemas. Juk alkoholiniuose gėrimuose dažnai būna papildomo cukraus, kuris taip pat prisideda prie nereikalingų kilogramų augimo.

Tačiau atminkite, jog nepakanka pasikliauti tik vieno metodo veiksmingumu. Rezultatai bus kur kas lengviau pasiekiami, jei derinsite kelis būdus atsikratant svorio. Taip pat galite praturtinti savo mitybą natūraliais produktais, kurie neleidžia kauptis pilvo riebalams. Ar estate girdėję apie garciniją (lot. Garcinia cambogia)? Jei ne, tuomet pabandysime Jus trumpai supažindinti su šiuo supermaistu, pasižyminčiu lieknėjimą skatinančiomis savybėmis.

Garcinia Cambogia – tai mažas, savo forma moliūgą primenantis geltonos arba žalsvos spalvos vaisius, paplitęs Pietryčių Azijoje, Indijoje, Centrinėje ir Vakarų Afrikoje. Jis toks rūgštus, kad neapdorotas retai kada valgomas, tačiau plačiai naudojamas maisto ruošimui ir sveikatinimo tikslais. Azijoje garcinija naudojama maisto gaminimui, nes žmonės tiki virškinimo sistemos veiklą palaikančiu poveikiu. Garcinija maisto gamyboje naudojama ne tik dėl savo intensyvaus skonio. Ji patiekalą paverčia sotesniu ir todėl neleidžia persivalgyti.

O vaisiaus poveikis susijęs su hidroksicitrinų rūgštimi (HCR) – pagrindine sudedamąja medžiaga, kurios garcinijoje yra didelis kiekis. Esminė HCR savybė yra skaidyti perteklinius angliavandenius į glikogeną ir palaikyti medžiagų apykaitą bei tokiu būdu nuolat teikti energiją. Glikogenas palaiko alkio hormonus minimumo ribose ir veikia kaip apetito slopintojas, o angliavandeniai sunaudojami neleidžiant juos paversti riebalais. HCR taip pat palaiko gliukozės koncentraciją kraujyje, o tai yra signalas smegenims apie pasisotinimą.

Apibendrinant pagrindines savybės, kurių dėka garcinija padeda kontroliuoti svorį, galima būtų išskirti tai, kad šiame vaisiuje esanti HCR padeda sumažinti riebalų sankaupas ir apetitą, o taip pat palaikyti normalų cukraus kiekį kraujyje. Šios savybės ir yra vienos pagrindinių būdų pažaboti savo kūno svorį, išlaikyti norimas linijas arba jas patobulinti. Būtent šiuo tikslu SUPERFOODS NATURE’S BEST® sukūrė natūralų maisto papildą SUPERFOODS GARCINIA DIET su kambodžinių garcinijų ekstraktu, kurio sudėtyje yra standartizuotas HCR kiekis. SUPERFOODS NATURE’S BEST® naudoja ypač aukštos kokybės ir grynumo garcinia cambogia ekstraktą, kuriame maksimaliai išsaugotos ir koncentruotos natūralių vaisių naudingosios savybės. Todėl net 60% SUPERFOODS GARCINIA DIET garcinijų ekstrakto sudaro veiksmingoji hidroksicitrinų rūgštis.